2011. december 12., hétfő

Csak gondoltam szolok...

Ugy nez ki megsem imadkoztunk eleg erosen. Sajnos nem sikerult megmentenem a gepem. Meg nem adtam fel minden remenyt, talan a kepeimet meg tudom menteni mielott elviszem szervizbe, vagy valahova. Kiderult szombaton, hogy a nemet lany apukaja szamitogepekkel foglalkozik, es azt mondta hogy majd megkedezi hogy megnezne-e az enyemet is. Mondta hogy az ove is meghalt egyszer de az apuka meg meg tudta menteni, szoval el meg a remeny. Viszont amerikai billentyuzettel egy elet lenne nekem osszehozni egy normalis bejegyzest ezert gondoltam szolok, hogy most ne nagyon varjatok tolem ujabb bejegyzest a heten (legalabb is nagyon remelem, hogy csak a hetet kell kihuznom gep nelkul). Elkepesztoen unalmas laptop nelkul az elet, minden nap meg nem akarok eljarni, mert akkor meg annyi a gyujtogeto eletmodomnak. Ajjj pedig ugy meselnek nektek :D Jo kis hetvegem volt, meg a gephiany ellenere is jol ereztem magam. Es sokszor magamra sem ismerek, igaz hogy lehet elvesztek minden dolgot a laptopomrol (hozzateszem hogy ez legalabb egy angliai, parizsi, 2 nemetorszagi ut, NYC, es Chicago, ballagas, gimis eveim vegen keszult kepeket jelent, plusz egy csomo kep a barataimmal toltott idokrol) es lehet hogy ki kell "dobnom" 300-400 dollart hogy vegyek egy uj gepet, megsem izgat annyira, hogy ezen sirjak. Persze sajnalom, es nagyon bannam a dolgot ha igy tortenne, de higgyetek el, hogy az otthoni Szilvi idegbeteg modjara orjongene ezen... Most meg beletorodtem, szep nyugisan varom a csodat, es el vagyok :)
Elozetesben csak annyit, hogy szombaton voltam Columbusban, par masik au pairrel elmentunk megnezni a Diotorot. Sose lattam meg balett eloadast, de ez szep volt. Nem lesz a kedvenc mufajom, de nem is utalom, ami azert nagy szam :D Majd vasarnap pedig cluster meeting volt, azaz au pair talalkozo es karacsonyi kiadasban :)
Remelem hamarosan mar kepekkel es ekezetekkel egyutt tudok majd jelentkezni.
Mindenkinek szep hetet, es gondoljatok neha ram, hogy sikerul-e megvaltanom a gepem vagy sem :)
Puszi mindenkinek,
Szilvi(A)-ahogy itt mindenki hiv :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése