2012. június 16., szombat

Visszatértem!!!

Nem csak úgy értem hogy megint visszatértem egy újabb bejegyzést megírni, de a szívtelen, lelketlen Szilvi is visszatért:D
Az előző bejegyzés tőlem nem-megszokottan lelkizős lett, de hát na; ilyen is kell néha. Azóta néztem 30 másik filmet és természetesen minden egyes film után az akartam lenni, amiről éppen a film szólt. Azóta már akartam rendőr, kém, ketrecharcos, börtönőr, "Ötödik elem" és még sok minden más is lenni, de szerencsétekre azokról nem születtek külön bejegyzések :D
Na szóval, ennél azonban érdekesebb hogy a sulinak már két hete vége, és ez engem igencsak elszomorít... mi az hogy dolgoznom kell??? :D Mondjuk nem panaszkodhatom, az anyuka majdnem minden hetet feltöltött táborokkal, ami szinte ugyanúgy tart mint a suli 9-től 4-ig, vagy ha egy kicsit hamarabb is fejeződik be, akkor sem kell sokat csinálnom, mivel a gyerekek élvezik a "sajtószabadságot", azaz hogy tv-zhetnek annyit amennyit akarnak. Az egyetlen amivel küzdenem kell az az 5adag gyümölcs/zöldség amit beléjük kell könyörögnöm. Így jár az, akinek az anyja élelmiszermérnök és az FDA-nek dolgozik (Food and Drug Administration~Élelmiszer- és Gyógyszerügyi Hivatal). Szóval most vezetünk egy ilyen kis napló-szerűséget, amiben jegyeznem kell hogy ha meg volt a napi 60perc mozgás, 4 adag fehérje és 5 adag gyümölcs/zöldség.  Erre leginkább azért van szükség, mert a fiú megint elkezdte magára pakolni a kilókat, mivel szíve szerint mást sem enne, csak kenyeret, csipszet meg más szénhidrátot. Húst alig bírom belekönyörögni, de mivel a szabály az hogy ha nincs meg egy nap a 3-ból 2, akkor másnap nincs TV-nézés, úgy hogy most legalább van mivel hatnom rá. Itt az a legnagyobb baj, és ez szerintem általánosságban igaz az amerikai gyerekekre, hogy nincsenek következmények a tetteinek, vagy legalább is nem olyan súlyú, mint amilyennek lennie kéne. Nem tudják, hogy ha rossz döntést hoznak, akkor bizony annak rossz következményei lesznek. Mivel ugye itt büntetni a gyereket nem szokás, ezért szerintem sokkal tágabbak a határok is.
A héten emellé még türelmem sem volt annyi, úgy hogy kicsit több feszültség volt kettőnk között, mint általában. De ha most nem építjük fel ezeket a helyes táplálkozási, és egyéb szokásokat (mint hogy nem ugrálunk fel 5percenként az asztaltól, amikor vacsorázunk), akkor 5év múlva már cseszheti az egészet. Plusz ha a következő au pairjük, csak fele ennyire fog igyekezni mint én, akkor simán markában fogja tartani őt, és meg fog kapni mindent (mivel ha a csajt nem fogja érdekelni, mi lesz velük hosszútávon, akkor csak el akarja majd kerülni a konlifktust- néha amikor már nagyon unom, én is beadom a derekam, de próbálok sokkal kötöttebb lenni mostanában). Biztos érzi ő is, hogy most szigorúbb vagyok, és tudom hogy csak gyerek, hagyni kell néha hogy tanuljon a hibáiból, de azért teljesen elhanyagolni sem kéne őt. Ismerek olyan au pairt itt, aki tudom hogy nem foglalkozik igazán azzal, hogy mi van a gyerekkel, csak le akarja tudni a napi 8óra munkát, aztán megy is el otthonról. Hát ha már itt vagyok, és a szülők rám bízzák azt a gyereket, akkor legalább legyek pozitív hatással rá. Más sem hiányzik hogy még tőlem is azt lássa, hogy bármit megtehet (itt gondolok azokra a nyomi Disney műsorokra amiket a tv-ben nyomatnak) Ahh csak hogy ezekről is meséljek... gondolom ti is ismertek belőle párat, vagy ha mázlisták vagytok akkor nem :) Na már most itt általában a szülők segg-hülyék, és ritkábban látni őket a műsorban, mint a postást... ezek a gyerekek (átlag életkor 15) tuti hogy valami galibába keverednek minden egyes részben, de valami csoda folytán mindig megússzák, és a gond megoldódik magától. Arról nem is beszélve, hogy a haveroknál nincs is fontosabb dolog a világon, suliban pedig még ritkábban látod őket. Na már most ennél távolabb a valóságtól nem is állhatnának. Viszont úgy leköti őket, hogy ha beszélni akarok velük, ki kell kapcsolnom a tv-t, mert kb úgy ülnek ott előtte, mint ha hipnotizálva lettek volna. Mondjuk tudom, hogy ehhez nem kell amerikainak lenni, ugyanennyire féltem a világ összes tinédzserét... nem tudom mi lesz ezzel a világgal; iszonyú hamar kezdenek el "felnőttként" viselkedni, miközben semmit nem tudnak még a világról.
No de ennyit mára a "kultúr-sarokból".
Ezenkívül semmi izgalmas nem történik velem. Az új lánnyal lógok többet mostanában, mivel mióta Anne hazament, azóta kicsit megcsappant a szociális életem. Érdekes módon a többiek nem igazán keresnek, nem reagálnak a post-jaimra amiket a csoportban csinálok. Pl. a múltkor volt egy kis utcai fesztivál Columbusban aztán kérdeztem akar-e valaki jönni, de csak az új lány jelentkezett egyedül. Hát végülis mindegy, ketten is jól elvoltunk, bemutattam neki Dublin "nevezetességeit" meg elmentünk mozizni egyet. Nagyon aranyos csajszi, dél afrikai úgy hogy a kommunikációval nincs baja (nekem annál több viszont :D). Érdekes hogy szegénykémről a fél cluster nem is tud, mivel a counselor elfelejtette bemutatni, aztán meg rajtam és Chanelen kívül senki nem volt a cluster meetingen. Most is írtam a lányoknak, hogy holnap megyünk túrázni és hogy van-e kedve valakinek jönni, de b*sznak válaszolni. Igen jól látjátok, hogy ez felidegesít, mert semmi olyat nem csináltam, ami miatt nem lehetne velem lógni, vagy 'húúderossz' társaságnak számítanék, szimplán csak azért mert nem szeretek táncolós helyekre menni, az nem azt jelenti hogy unalmas vagyok (de úgy néz ki ez csak szerintem van így :D). Hát mindegy, rájöttem hogy én tipikusan az a lány vagyok, aki nem a menőkkel lóg, viszont általában mégis meg van a saját kis gang-je. Úgy hogy barátokban most sem szenvedek hiányt, mert Antionette-tel nagyon jól elvagyunk, plusz Jasmin is társul már hozzánk. Nekem igazából ennyi elég is, és a gyülekezetből is kezd már egy-két olyan ismerősöm lenni, akikkel később lóghatok (most még nagyon az elején, az ismerkedési fázisban tartunk azért haha :D)
Na ennyire izgalmasak a mindennapjaim, a kövekező hetem meg még jobb lesz, ugyanis nem kell majd dolgoznom egyáltalán, mivel a gyerekek mennek a nagyszülőkhöz. De legalább lesz időm tervezgetni a júliusi szabadságom :) Erről majd legközelebb számolok be.
Addig is minden jót és étkezzetek helyesen :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése