2012. november 6., kedd

S.S.

Halloween. Sokkal többet nem tudok róla mesélni... Az enyém igencsak laposra sikeredett. Sean ugyanis nem szeret trick-or-treat-ezni, mivel kicsiként nagyon meg lett ijesztve egy alkalommal és azóta inkább otthon marad ilyenkor. Nory a barátnőivel rohangált össze-vissza a szomszédságban Katniss-nek öltözve, úgyhogy én otthon voltam Seannal. TV-t néztünk és cukorkát osztogattunk a többi gyereknek. Mondjuk így legalább én is kaptam cukorkát, mert kb minden alkalommal, amikor valaki csöngetett mi is megleptük magunkat egy-egy édességgel :D Sehogy sem tudtam Seant rávenni arra hogy mi is elmenjünk otthonról... pedig előtte már mindenféle ötletem volt, hogy minek öltözzünk be. De amikor az sem hatotta meg, hogy mehetnénk Finn és Jake-ként (Adventure Time-ból) akkor rájöttem, hogy tényleg reménytelen az eset. Az est végére Nory egy halom csokit szedett össze. Nem látszódott ki az asztal a cukrok alól. A végén elosztogatták egymás között az édességhalmot a gyerekek, meg mi felnőttek is kilopkodtuk a magunkét belőle. Majd mindenki elvonult aludni a maga éppen működését felmondó hasnyálmirigyével együtt. Kara megmondta, hogy egy hónap és kidobják a megmaradt édességet, különben még következő nyáron is azt ennénk. Valahova tényleg el kéne tökíteni, mert azok az apró csokik, csak úgy etetik magukat.
Ezenkívül nem sok dolog történt. A hétvégén vettem egy téli kabátot, amin még mindig rajta van a  címke, arra az esetre ha meggondolnám magam. Ugyanis 80dollár volt... és sajnálom rá a pénzt. Nagyon, de nagyon. Az sem vigasztal, hogy eredetileg 200dollárba kerül és a régi kabátomnak már lassan lyuk van a hátán. Idővel gondolom megbékélek a gondolattal, csak nem szeretek egyszerre ennyi pénzt kiadni valamiért. No meg ha megint elkezd havazni, ahogy kedden is tette, akkor szükségem lesz rá mindenféleképpen. Uh bárcsak tudnék valami izgalmasat is mondani. Sajnos képeket nem tudok feltölteni, mivel a fényképezőgépem kezdi felmondani a szolgálatot. De majd megpróbálom megoldani valahogy, vagy csak várok majd egy kicsit, hogy magától észheztérjen. Mint a telefonom anno- 1.5évig nem működött a kamerája szoftverhibának köszönhetően, majd egyszer csak megint jó volt-, vagy ahogy ugyanez a kamera tette Németországban. Ha valaki tudja, hogy ez a jelenség minek köszönhető és hogy hogyan lehetne gyógyítani, akkor írjátok meg kommentbe légyszi, mert már kezd idegesíteni. Na szóval a fényképezőgépem gyíkja a következő: hiába teszem bele az elemet (akár új, akár csumig feltöltött) nem akarja életben tartani a gépet. De nem úgy mutatja, mintha le lenne merülve, hanem egyszerűen be- majd kikapcsolja. Viszont azt sem értem, hogy ha érintkezési problémáról van szó, akkor miért csak időszakos a dolog. Legutóbb 2010 nyarán csinálta ezt (természetesen amikor Németországban au pairkedtem- nehogy mindent meg tudjak örökíteni D:). És tavasz óta ugyanazokat az újrafeltölthető elemeket használom, de most úgy döntött, hogy neki az mégsem felel meg...
Oké, hogy valami másról is beszéljünk. Épp most íratkoztam fel egy "Secret Santa" expedícióhoz. A lényege az, hogy feliratkozol, elfogadol minden szabályt, majd november 26-án kisorsolnak valakit neked és ki kell nyomoznod, hogy vajon  mit szerethet az illető, majd venni egy karácsonyi ajándékot és elpostázni neki. A honlapon már megadnak eyg rövid like/dislike részt, amit ő írt, de a te feladatod, hogy kikutasd a maradékot, ha az nem lenne elég (persze nem ijesztő, horrorfilmbe illő módon). Szóval izgatottan várom, hogy én kinek küldök, és vajon mit kapok majd karácsonyra egy vadidegentől :)  Nemzetközi összefogásról beszélünk, úgy hogy szerintem akár otthonról is lehet próbálkozni (az más kérdés persze, hogy a postaköltséget is te állod), de ha részt szeretnél venni egy Guinness rekord felállításában, akkor ez egy remek lehetőség rá :)
Megadom nektek a linket, hátha valaki kedvet kapott ahhoz, hogy egy ismeretlent is meglepjen karácsonyra.
Secret Santa 2012 -avagy ahogy én hívom 'AA', azaz Anonim Ajándékozás :)
Minden jót, később megint jelentkezem.
Jó éjt és vigyázzatok magatokra. A forró csoki szezon pedig ismét elkezdődött juhúúú!!!!!!!!!!

2 megjegyzés:

  1. Ez a Secret Santa-dolog pont nekem való. Egy Guinnes rekordot igazoló papír sosem elég :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bezony. Amióta írtál arról a GISHWHES-ről, azóta szerepel a bakancslistámon egy Guiness rekordos papír megszerzése :)

      Törlés